مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 16:152020-09-23اجتماعي

بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) پاسخگوی شبهات کودکان و نوجوانان خواهد بود


مسئول واحد کودک و نوجوان بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) گفت: با توجه به نگاه های نادرستی که بعضا نسبت به موضوع منجی و موعود وجود دارد، لازم بود که مکانی تحت پوشش بنیاد حضرت مهدی(ع) به وجود بیاید تا مرکز پاسخگویی به شبهات کودک و نوجوان و حتی اولیای آن .

- مسئول واحد کودک و نوجوان بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) خراسان رضوی: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) پاسخگوی شبهات کودکان و نوجوانان خواهد بود ایسنا/خراسان رضوی مسئول واحد کودک و نوجوان بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) گفت: با توجه به نگاه های نادرستی که بعضا نسبت به موضوع منجی و موعود وجود دارد، لازم بود که مکانی تحت پوشش بنیاد حضرت مهدی(ع) به وجود بیاید تا مرکز پاسخگویی به شبهات کودک و نوجوان و حتی اولیای آن ها باشد که این اتفاق رخ داد.

عنابستانی در نشست خبری ویژه برنامه روایت کربلا به زبان کودکان که ظهر امروز در محل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) برگزار شده بود، اظهار کرد: در طول مدتی که بنیاد شکل گرفته و نیروهایی در آن تربیت شده اند، حوزه فعالیت ها بیشتر عمومی بوده و در مدارس، موسسات و مراکز انجام می شده است.

در این بین افرادی بودند که می توانستند به صورت تخصصی در زمینه کودک و نوجوان فعالیت کنند؛ به همین دلیل واحد کودک و نوجوان را تاسیس کردیم و به صورت ویژه از مربیان تربیت دیده در این واحد استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) پاسخگوی شبهات کودکان و نوجوانان خواهد بود

بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) پاسخگوی شبهات کودکان و نوجوانان خواهد بود