مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 15:352020-09-23دانش

دومین فراخوان طرح های مشترک پژوهشی ایران و ترکیه اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به دنبال برگزاری موفقیت آمیز فراخوان اول طرح های پژوهشی ایران و کشورترکیه در سال 2019 و بنا به اعلام رضایتمندی طرفین بویژه با درخواست توبیتاک، - دومین فراخوان طرح های پژوهشی مشترک ایران – ترکیه در قالب همکاری سازمان تحقیقات پژوهش های علمی و فناوری ترکیه (TUBİTAK) و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (MSRT) اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به دنبال برگزاری موفقیت آمیز فراخوان اول طرح های پژوهشی ایران و کشورترکیه در سال 2019 و بنا به اعلام رضایتمندی طرفین بویژه با درخواست توبیتاک، دومین فراخوان نیز اعلام می شود.

گفتنی است، فراخوان اول بر اساس تفاهم نامه همکاری بین شورای تحقیقات علمی و فناوری ترکیه (TÜBİTAK) و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (MSRT) و با استقبال قابل توجه پژوهشگران دو کشور اجرا شد که در قالب این برنامه تعداد بیست و دو طرح نهایی بعد از تایید نهایی توسط داوران هر دو طرف معرفی شد که هم اکنون پس از عقد قرارداد با پژوهشگران این طرح های منتخب، همکاری علمی متقابل آن ها در قالب پروپوزال های تایید شده آغاز شده است.

ویژگی فراخوان دوم پیوستن موسسه ملی توسعه تحقیقات پزشکی (NIMAD) به نمایندگی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت پوشش طرح های منتخب از حوزه علوم پزشکی است که زمینه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین فراخوان طرح های مشترک پژوهشی ایران و ترکیه اعلام شد

دومین فراخوان طرح های مشترک پژوهشی ایران و ترکیه اعلام شد