مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 15:352020-09-23پزشكي

روند صعودی مبتلایان به کرونا تا سه هفته آینده ادامه دارد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از ادامه روند صعودی مبتلایان به کروناویروس تا سه هفته آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر ابراهیم جلیلی اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 11 هزار و 906 نفر با علائم بالینی به بیمارستان‌های استان مراجعه کردند که نتایج آزمایشات نشان داد از این تعداد، 4169 مورد به کروناویروس مبتلا شدند.

وی تصریح کرد: متأسفانه تاکنون 558 نفر از این افراد فوت کردند و در حال حاضر نیز 553 نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند که 35 نفر از این افراد شرایط مساعدی ندارند و در ICU بستری هستند.

جلیلی خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته 95 نفر با علائم بالینی و مشکوک به بیمارستان‌های استان مراجعه کردند که نشان دهنده افزایش دو برابری مراجعات نسبت به هفته گذشته است و پیش‌بینی می‌کنیم این روند تا سه هفته آینده ادامه داشته باشد مگر اینکه مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا تبیین کرد: برای پلن A، ما 700 تخت در سراسر استان در نظر گرفتیم که فعلا 553 تخت بیمار دارد.

جلیلی بیان کرد: تاکنون 185 نفر از مبتلایان به کروناویروس، پلاسما دریافت کرده‌اند که باعث تسریع روند بیماری شده است، اما راه درمان قطعی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند صعودی مبتلایان به کرونا تا سه هفته آینده ادامه دارد

روند صعودی مبتلایان به کرونا تا سه هفته آینده ادامه دارد