مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 15:202020-09-23اجتماعي

بنیاد علوی 10 مدرسه در خراسان شمالی می سازد


مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی گفت: تفاهم نامه مشارکت در احداث 10 مدرسه شامل 29 کلاس درس در مناطق محروم شهرستان مانه و سملقان خراسان شمالی با بنیاد علوی منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خراسان شمالی، امین فلاح اظهار کرد: توافقنامه احداث 10 پروژه با 29 کلاس درس با حضور غلامرضا رمضانیان دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان مانه و سملقان (به نمایندگی از بنیاد علوی) امضا شد.

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی گفت: این پروژه ها شامل 10 مدرسه با 29 کلاس درس است که 4 پروژه با 9 کلاس درس به صورت کامل توسط بنیاد علوی و 6 پروژه با 20 کلاس درس به صورت مشارکتی (30 درصد بنیاد علوی و 70 درصد نوسازی مدارس) ساخته می شود.

وی زیربنای این پروژه ها را 2 هزار و 96 مترمربع به همراه دیوارکشی و محوطه سازی عنوان کرد و افزود: اعتبار موردنیاز این پروژه ها بیش از یکصد میلیارد ریال است که 50 میلیارد ریال آن توسط بنیاد علوی و مابقی توسط نوسازی مدارس تأمین خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی گفت: شهرستان مانه و سملقان تنها منطقه هدف بنیاد علوی در استان است که برای دستیابی به پیشرفت و آبادانی همه جانبه منطقه در همه زمینه ها ازجمله مدرسه سازی مشارکت می کنند و این پروژه ها نیز اغلب با اولویت مناطق محروم روستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد علوی 10 مدرسه در خراسان شمالی می سازد

بنیاد علوی 10 مدرسه در خراسان شمالی می سازد