مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 15:202020-09-23دانش

مراکز و کارخانه های نوآوری در استان سمنان برنامه ریزی می شود


مدیرکل دفتر برنامه ریزی نوسازی استانداری سمنان با بیان اینکه مراکز و کارخانه های نوآوری در استان برنامه ریزی می شود، گفت: این امر بامحور استفاده ظرفیت دانشگاه ها انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن سعدالدین بعد از ظهر چهارشنبه در خاتمه نشست شورای دانشگاه های دامغان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ظرفیت دانشگاه، فقط آموزش نیست، بلکه بهره گیری از ظرفیت هیئت علمی دانشگاه نیز بسیار مهم است، بیان کرد: سمت و سوی دانشگاه به سمت روشنی پیش می رود و باید در مسیری قرار گیرد که ارتباط بین دانشگاه، پارک علم و فناوری و دستگاه های اجرایی و مراکز صنعتی تقویت شود.

وی با بیان اینکه بررسی طرح های اجرا شده نشان دهنده آن است که پژوهش های انجام شده تا به حال کاربردی نبوده و باید در این راستا رویکردمان تغییر کند، افزود: ایجاد مراکز و کارخانه های نوآوری باید مورد توجه قرار گیرد.

استفاده از ظرفیت شتاب دهنده ها مدیرکل دفتر برنامه ریزی نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان با بیان اینکه برخی از استارتاپ ها و شرکت های نوآور، رو به افول هستند که در این راستا ایجاد شتاب دهنده ها در سطح شهرستان ها، مانع از افول شرکت هایی از این دست خواهد شد، گفت: باید پژوهش ها در حوزه پسته دامغان، کاربردی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز و کارخانه های نوآوری در استان سمنان برنامه ریزی می شود

مراکز و کارخانه های نوآوری در استان سمنان برنامه ریزی می شود