مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 15:002020-09-23حوادث

اعترافات عامل جنایت در بلوک4


عامل جنایت در بلوک 4 منطقه قاسم آباد مشهد با دستورات ویژه قضایی و تلاش 48 ساعته کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در حالی دستگیر شد که با ضربات چاقو اعضای یک خانواده را به خون کشیده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان،‌ فرمانده انتظامی خراسان رضوی، عصر روز گذشته دقایقی بعد از دستگیری متهمان پرونده «جنایت در بلوک 4» گفت: بیست و نهم شهریور، گزارش نزاعی خونین بین ساکنان سه واحد آپارتمانی در بلوک 4 یک مجتمع مسکونی در بولوار حجاب مشهد به پلیس رسید که طی آن اعضای یک خانواده چهار نفره با وارد آمدن ضربات وحشتناک قمه به شدت مجروح شده بودند.

سردار محمدکاظم تقوی افزود: با حضور پلیس در صحنه حادثه مشخص شد که مجروحان به یکی از مراکز درمانی محلی انتقال یافته اند اما پسر 25 ساله این خانواده که «مهدی-ر» نام داشت بر اثر عوارض ناشی از اصابت قمه جان خود را از دست داده است و دیگر مجروحان که پدر 65 ساله ،مادر 55 ساله و دختر 15 ساله بودند برای درمان و معالجه از آن مرکز درمانی به بیمارستان طالقانی منتقل و بستری شده اند.

مقام ارشد انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: به دنبال قتل جوان 25 ساله، بی درنگ قاضی ویژه قتل عمد مشهد نیز عازم محل وقوع جنایت شد و به این ترتیب تحقیقات گسترده کارآگاهان اداره جنایی با دستورات محرمانه ای از سوی قاضی احمدی نژاد برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعترافات عامل جنایت در بلوک4

اعترافات عامل جنایت در بلوک4