مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 14:502020-09-23سياسي

برای کرونا سریال کمدی و خانوادگی بسازید


در وبینار کشوری «نقش رسانه ها در سبک زندگی آمیخته با کرونا» عنوان شد: رسانه ها باید ضمن ایجاد آرامش، اطلاع رسانی دقیقی را برای مردم و افراد جامعه انجام دهند تا مردم بیاموزند چگونه باید با کرونا زندگی کرده و رعایت مسایل پیشگیری را داشته باشند.

- در نشست نقش رسانه ها در سبک زندگی آمیخته با کرونا عنوان شد برای کرونا سریال کمدی و خانوادگی بسازید در وبینار کشوری نقش رسانه ها در سبک زندگی آمیخته با کرونا عنوان شد: رسانه ها باید ضمن ایجاد آرامش، اطلاع رسانی دقیقی را برای مردم و افراد جامعه انجام دهند تا مردم بیاموزند چگونه باید با کرونا زندگی کرده و رعایت مسایل پیشگیری را داشته باشند.

مبارزه با اخبار جعلی و همچنین تولید سریال های تلویزیونی با مضامین بهداشتی در ژانرهای کمیک یا خانوادگی در این دوران، از راه های مبارزه با کرونا برشمرده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وبینار نقش رسانه ها در سبک زندگی آمیخته با کرونا با حضور دکتر ایاد بهادری منفرد اپیدمیولوژیست و معاون امور بهداشتی دانشگاه و دکتر علیرضا عبداللهی نژاد مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی چهارشنبه (دوم مهرماه 99) برگزار شد.

پیشگیری بهترین شیوه مقابله با کرونا است در این وبینار دکتر بهادری، معاون امور بهداشتی دانشگاه با اشاره به تفاوت های بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کرونا سریال کمدی و خانوادگی بسازید

برای کرونا سریال کمدی و خانوادگی بسازید