مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 14:402020-09-23اقتصادي

تمدید مهلت پرداخت وام های حمایتی کرونا تا پایان مهرماه


بانک مرکزی در بخشنامه‌ای تمدید مهلت پرداخت وام‌های ودیعه اجاره مسکن، مشاغل و کسب‌وکارها و حوزه‌های حمل‌ونقل آسیب‌دیده از کرونا تا پایان مهرماه را به بانک‌های عامل ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، در این بخشنامه مصوبه سی و هفتمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در 29‏‏ شهریورماه که به موضوع تمدید پرداخت تسهیلات کرونایی می پردازد ابلاغ شده است.

در متن بخشنامه آمده است: پرداخت وام به مشاغل و کسب‌وکارها و حوزه های حمل و نقل آسیب دیده از کرونا تا پایان مهرماه امسال تمدید می‌شود.

همچنین به موجب این مصوبه، پرداخت وام‌های ودیعه اجاره مسکن تا پایان دی ماه سال 1399 تمدید شد.

پرداخت تسهیلات حمایتی به فعالان اقتصادی و شاغلان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در 14 رسته منتخب و شناسایی شده توسط وزارت کار از 13 خرداد ماه آغاز شد.

بر این اساس 14 رسته شغلی منتخب که بیشترین آسیب از شیوع ویروس کرونا را متحمل شده و دارای لیست بیمه در قالب کارفرمایی یا خویش فرمایی بودند، از تسهیلات مذکور بهره‌مند شدند.

از سوی دیگر وام‌ ودیعه اجاره مسکن نیز شامل کارگران و حقوق‌بگیران ثابت با اولویت ازدواج‌های جدید و خانواده‌های پنج نفر و بیشتر، مشمولان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت پرداخت وام های حمایتی کرونا تا پایان مهرماه

تمدید مهلت پرداخت وام های حمایتی کرونا تا پایان مهرماه