مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 14:002020-09-23سياسي

فرمانده یگان های ویژه ناجا: هیمنه اراذل و اوباش را در هم می شکنیم


با اقتدار، اشراف اطلاعاتی و شناسایی دقیق اراذل و اوباش، هرگز نخواهیم گذاشت کسی امنیت مردم را برهم بزند ؛هیمنه این افراد را در هم می شکنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار حسن کرمی در جلسه ای با حضور سردار اسکندر صفری جانشین رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا، اظهار داشت: این ایام روزهای خاطره انگیزی را برای ملت شریف ایران بازگو می کند، در این مسیر انسان های بزرگی بادست خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند تا ما امروز در کمال امنیت و آرامش زندگی کنیم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) دوران دفاع مقدس را به زیبایی و با درایت خاص خود ترسیم کردند، ما باید خدا را شاکر باشیم که زیر سایه چنین رهبری حکیم در حال خدمت به مردم و کشور هستیم.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با تاکید بر اینکه مردم با بصیرت وآگاه باید مراقب توطئه ها و دسیسه های دشمنان باشند گفت: دشمن با انواع حربه ها به دنبال خدشه دار کردن دستاوردهای انقلاب به خصوص دفاع مقدس در نگاه مردم و جهانیان است.

وی گفت: ما به عنوان نیروهای مسلح و وارثان دفاع مقدس درکنار مردم باید با هوشیاری و با استفاده از ابزارهای مختلف مانند رسانه های دیداری و شنیداری و حتی فضای مجازی آن همه فداکاری ها و ایستادگی های مردم و رزمندگان را در هشت سال دفاع مقدس برای جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده یگان های ویژه ناجا: هیمنه اراذل و اوباش را در هم می شکنیم

فرمانده یگان های ویژه ناجا: هیمنه اراذل و اوباش را در هم می شکنیم