مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 14:002020-09-23ورزشي

ورود دادستانی فدراسیون فوتبال ایتالیا به رسوایی تقلب سوارس


دادستان های نهاد حاکم بر فوتبال ایتالیا برای رسیدگی به رسوایی تخلف مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال بارسلونا در فرآیند کسب تابعیت ایتالیایی دست به کار شدند.

- جی پلاس ، خبرگزاری رسمی ایتالیا (ANSA) اعلام کرد که دفتر دادستانی فدراسیون فوتبال ایتالیا به پرونده تقلب لوییس سوارس در آزمون زبان ایتالیایی که قبولی در آن یکی از شروط لازم برای اخذ تابعیت ایتالیایی بود، وارد شده است.

تسنیم نوشت، سوارس در ابتدای هفته جاری در دانشگاه شهر پروجا آزمون زبان ایتالیایی اش را با اخذ نمره قبولی پشت سر گذاشت اما تنها یکی دو روز بعد نشریه رپوبلیکا فاش کرد که مهاجم اروگوئه ای بارسلونا در این آزمون تقلب کرده چرا که سؤالات این آزمون از قبل به دستش رسیده بوده و آنها را مرور کرده بود.

اخذ گذرنامه ایتالیایی برای سوارسی که در لیست خرید باشگاه یوونتوس قرار داشت ضروری بود چرا که بانوی پیر در ترکیب خود سهمیه دیگری برای استفاده از بازیکنان غیراروپایی نداشت.

ادعای رپوبلیکا درباره تقلب سوارس توسط یکی از مقامات دولتی کشور ایتالیا هم تأیید شده و همین موضوع سبب شده که دادستانی فدراسیون فوتبال ایتالیا پرونده ای برای رسیدگی به این موضوع باز کند.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی ایتالیا، دادستانی فدراسیون فوتبال ایتالیا خواستار آغاز تحقیقات درباره تخلفات دانشگاه پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادستانی فدراسیون فوتبال ایتالیا به رسوایی تقلب سوارس

ورود دادستانی فدراسیون فوتبال ایتالیا به رسوایی تقلب سوارس