مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:552020-09-23سياسي

«دفاع مقدس» گونه ای منحصر به فرد در فیلمسازی


دفاع مقدس یک گونه مستقل و منحصر به فرد است و نباید با گونه (ژانر) جنگ یکسان دانسته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دفاع مقدس در حالی پا به چهل سالگی گذاشته که رسانه ملی در همه این سال ها تلاش و هم و غم خود را مصروف ترویج فرهنگ حاکم بر آن دوران کرده است؛ با این حال، عملکرد صداوسیما در این حوزه قابل نقد است، به طوری که رییس رسانه ملی هفته پیش تصریح کرد: حتماً در این زمینه آنچه را باید انجام نداده ایم، اما امیدواریم بتوانیم از این پس حق مطلب را ادا کنیم.

از این رو روابط عمومی صداوسیما امروز برای بررسی چهل سال تجربه رسانه ملی در برنامه سازی دفاع مقدس نشست نقد و بررسی را با حضور پیشکسوتان، دست اندرکاران کنونی و منتقدان رسانه ای برگزار کرد که در آن به فراز و فرودهای تولیدات رسانه ای در این حوزه پرداخته شد.

بنا بر این گزارش، سید مظفر شجاعی، مدیر پیشین گروه جنگ شبکه اول سیما، دکتر رحیم نریمانی، مدیرکل انتشارات و موزه بنیاد شهید، مهدی متولیان، مسئول مرکز رصد و طرح ریزی بنیاد روایت فتح، محمود لارتی، رییس اداره نمایشی و آوایی بنیاد شهید و مازیار معاونی، منتقد رسانه ای از مهمانان این نشست بودند.

 صداوسیما در دوران پیش و پسا قطعنامه 598 سیدمظفر شجاعی، مدیر پیشین گروه جنگ شبکه اول سیما با گرامیداشت یاد شهدا، آزادگان، جانبازان و همکاران ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دفاع مقدس» گونه ای منحصر به فرد در فیلمسازی

«دفاع مقدس» گونه ای منحصر به فرد در فیلمسازی