مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:502020-09-23دانش

مدلی برای مراکزی که رشد خوبی نداشته اند تعریف می شود


مسئول مراکز نوآوری، اداره برنامه وبودجه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: مدلی برای مراکزی که رشد خوبی نداشته اند تعریف می شود.

- ایسنا/لرستان مسئول مراکز نوآوری، اداره برنامه وبودجه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: مدلی برای مراکزی که رشد خوبی نداشته اند تعریف می شود.

رستمی امروز دوم مهرماه در جلسه ارزیابی واحدهای فناور مرکز رشد و نوآوری جهاد دانشگاهی لرستان اظهار کرد: دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری پیگیر زیست فناوری هستند و حمایت هایی را نیز در این راستا داشته اند.

وی با بیان اینکه این معاونت زیرساخت هایی را در شهرستان‎های مختلف کشور ایجاد کرده است، افزود: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به دنبال این است که پالایشی را از این مراکز انجام و نواقص کار را شناسایی و در قالب گزارشی تهیه کند تا از آن در سیاست گذاری و حمایت از مراکز در مراحل بعدی استفاده شود.

مسئول مراکز نوآوری، اداره برنامه وبودجه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: امروز بازدیدهایی را در راستای پایش مراکز رشد داشتیم که چه اقداماتی انجام شده و این مراکز در چه وضعیتی قرار دارند و خروجی آنها را ارزیابی کنیم.

رستمی بیان کرد: درنهایت توانمندی مراکز رشد برای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مشخص و دسته بندی و گرید بندی خواهیم کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدلی برای مراکزی که رشد خوبی نداشته اند تعریف می شود

مدلی برای مراکزی که رشد خوبی نداشته اند تعریف می شود