مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:502020-09-23دانش

راه اندازی مرکز آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیرفارس در دانشگاه سمنان


رییس دانشگاه سمنان از صدور مجور فعالیت مرکز آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیر فارسی زبان از سوی سازمان امور دانشجویان غیر ایرانی وزارت علوم، - ایسنا/سمنان رییس دانشگاه سمنان از صدور مجور فعالیت مرکز آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیر فارسی زبان از سوی سازمان امور دانشجویان غیر ایرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد و گفت: مرکز آموزش زبان فارسی تحت نظارت مرکز آموزش های آزاد دانشگاه سمنان فعالیت می کند.

دکتر مسعود نصیری با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به پتانسیل های دانشگاه سمنان و نیز پیگیری های انجام شده به ویژه از سوی مرحومه دکتر عصمت اسماعیلی استاد گروه زبان و ادبیات فارسی این دانشگاه ، مجوز فعالیت مرکز آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی به این دانشگاه اعطا شد .

وی با بیان اینکه دانشگاه سمنان سابقه آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان در خارج از کشور را در سوابق کاری خود دارد افزود: در این راستا دانشگاه سمنان از سوی وزارت عتف مامور به آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان، در کشورهای سوریه ، سوئد ، الجزایر ، فرانسه و ترکیه بوده است .

رییس دانشگاه سمنان به دیگر پتانسیل این دانشگاه اشاره کرد و گفت: آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه و نیز دانشجویان خارجی دانشگاه علوم پزشکی سمنان از دیگر ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیرفارس در دانشگاه سمنان

راه اندازی مرکز آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیرفارس در دانشگاه سمنان