مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:502020-09-23دانش

مرکز تحقیقات و آزمایشگاه تخصصی قیر و آسفالت راه اندازی می شود


دفتر منطقه ای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به همراه مجموعه تحقیقاتی و آزمایشگاه تخصصی قیر و آسفالت این مرکز، طی یکماه آینده توسط وزیر راه و شهرسازی در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی اصفهان، محمد شکرچی زاده، رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با حضور در دانشگاه صنعتی اصفهان، ضمن آشنایی نزدیک با دستاوردها، زیرساخت ها و توانمندی های این دانشگاه، تفاهم نامه احداث آزمایشگاه تخصصی منطقه ای این مرکز در این دانشگاه را امضاء کرد.

این دیدار عصر امروز (چهارشنبه 2 مهرماه) با حضور رییس و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، سرپرست دفتر منطقه اصفهان این مرکز، مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان و مجری طرح های زیربنایی وزارت راه در استان اصفهان انجام شد.

براساس تفاهم نامه امضاء شده میان رییس دانشگاه صنعتی اصفهان و رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، ضمن ایجاد دفتر منطقه ای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در محل دانشگاه صنعتی اصفهان، مرکز تحقیقات و آزمایشگاه تخصصی قیر و آسفالت نیز در این دانشگاه ایجاد می شود.

رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در حاشیه امضاء این تفاهم نامه با ابراز خرسندی از همکاری ویژه دانشگاه صنع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تحقیقات و آزمایشگاه تخصصی قیر و آسفالت راه اندازی می شود

مرکز تحقیقات و آزمایشگاه تخصصی قیر و آسفالت راه اندازی می شود