مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:502020-09-23سياسي

تب کرونا در استان مرکزی بالا گرفت/پرونده تصمیم های سخت روی میز مسئولان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: با توجه به وضعیت کرونایی در استان، تصمیمات سختگیرانه به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار قرار گرفت.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: با توجه به وضعیت کرونایی در استان، تصمیمات سختگیرانه به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار قرار گرفت.

بهروز اکرمی دوم مهر ماه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت بیماری کووید 19 در استان مرکزی اظهار کرد: متاسفانه موج سوم شیوع ویروس کرونا در بخش های زیادی از کشور آغاز شده است و در استان مرکزی نیز علیرغم تلاش ها و اقدامات بسیار، شاهد آغاز موج سوم هستیم و در واقع استان در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه برای مدیریت این شرایط ضرورت هایی لازم است، افزود: در این راستا اقدامات سختگیرانه در استان اعمال خواهد شد به طوری که این هفته تعدادی از نمازهای جمعه که در هفته های اخیر برگزار می شد، لغو خواهد شد و اسامی شهرستان های مربوطه از طریق ستاد سیاست گذاری ائمه جمعه اعلام خواهد شد.

اکرمی اضافه کرد: حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است و با تشخیص خانواده ها انجام می شود به همین دلیل توصیه می شود تا زمانی که شرایط قرمز است خانواده ها آموزش های غیرحضوری و مجازی را در اولویت قرار دهند و کمتر فرزندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تب کرونا در استان مرکزی بالا گرفت/پرونده تصمیم های سخت روی میز مسئولان

تب کرونا در استان مرکزی بالا گرفت/پرونده تصمیم های سخت روی میز مسئولان