مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:452020-09-23سياسي

معلم مبتکر دامغانی تقدیر شد/ بازگرداندن قرآن به کتاب درسی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از بانوی معلم دامغانی که تصویر قرآن حذف شده در کتاب فارسی اول دبستان را با ابتکاری جالب و چاپ برچسب بازگردانده بود تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی شکری بعد از ظهر چهارشنبه با حضور در آموزشگاه دخترانه فرهنگ دامغان ضمن ستودن عمل متعهدانه معلم دامغانی به عنوان آموزگاری مسلمان و بصیر اظهار داشت: قرآن کریم جامع ترین دستورات و تعالیم الهی برای زندگی سعادتمند بشری و پایه و اساس تعلیم و تربیت اسلامی است.

وی گفت: دانش آموزان و آینده سازان ایران اسلامی باید از پایین ترین سطوح آموزشی با ماهیت، اهمیت و آموزه های قرآن کریم آشنا شوند و هر عمل و اقدامی بر خلاف این رویه مخالفت با تعالیم حقه اسلام، مکتب اهل بیت (ع) و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

در آیین که رؤسای ادارات آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی دامغان حضور داشتند، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تقدیم لوح تقدیر و هدایایی از این بانوی معلم و مبتکر دامغانی اکرم مطهری نژاد آموزگار پایه اول ابتدایی دخترانه آموزشگاه فرهنگ شهرستان دامغان تجلیل به عمل آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در پی حذف تصویر قرآن از کتاب فارسی مقطع اول ابتدایی که انتقادات بسیاری را در سطح جامعه به همراه داشت بانوی معلم مبتکر و بصیر دامغانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلم مبتکر دامغانی تقدیر شد/ بازگرداندن قرآن به کتاب درسی

معلم مبتکر دامغانی تقدیر شد/ بازگرداندن قرآن به کتاب درسی