مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:452020-09-23حوادث

قاتل وحید مرادی برای دومین بار به قصاص محکوم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یازدهم تیرماه سال 97 درگیری خونین در محوطه هواخوری زندان رجایی شهر به وقوع پیوست.

تلاش زندانبانان برای پایان دادن به درگیری خونین میان زندانیان بی نتیجه ماند و یکی از زندانی ها که گنده لاتی به نام وحید مرادی بود .

- عامل قتل وحید مرادی در زندان رجایی شهر که هفته گذشته پای میز محاکمه ایستاده بود، دیروز برای دومین بار با حکم قضایی به قصاص محکوم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، یازدهم تیرماه سال 97 درگیری خونین در محوطه هواخوری زندان رجایی شهر به وقوع پیوست.

تلاش زندانبانان برای پایان دادن به درگیری خونین میان زندانیان بی نتیجه ماند و یکی از زندانی ها که گنده لاتی به نام وحید مرادی بود با پنج ضربه چاقو از پا در آمد.

تصاویر این درگیری از دوربین های مداربسته زندان ضبط شد.

در بررسی ها مشخص شد وحید مرادی 43 ساله که چندین سابقه کیفری داشت و 16 بار به زندان رفته بود اردیبهشت ماه از زندان آزاد شد و به میهمانی که دوستش حسین به مناسبت آزادی او تدارک داده بود رفت و به کری خوانی در اینستاگرام پرداخت، اما این کری خوانی ها به درگیری میان او و حسین و سه خواهرزاده اش منتهی شد و او در پنت هاوس برج حسین، در خیابان 21 ولنجک وی را با ضربه چاقو کشت و سه خواهر زاده اش را زخمی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل وحید مرادی برای دومین بار به قصاص محکوم شد

قاتل وحید مرادی برای دومین بار به قصاص محکوم شد