مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:452020-09-23سياسي

شهدای مدافع سلامت مصادیق ایثار و خدمت خالصانه اند


فرمانده سپاه فجر استان فارس، شهدای مدافع سلامت را مصادیق بارز و مشهود ایثار و خدمت صادقه دانست و بر لزوم قدردانی از آنان تاکید کرد.

- سردار سرتیپ یدالله بوعلی که به مناسبت هفته دفاع مقدس، با حضور در بیمارستان علی اصغر، از زحمات کادر درمانی این مرکز قدردانی کرد، گفت: تجلیل از پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و درمانِ فعال در عرصه مقابله با بیماری کرونا یکی از وظایف مهم مسئولان است و نباید بگذاریم یاد و نام شهدای مدافع سلامت به فراموشی سپرده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تنویر، بوعلی در این مراسم با بزرگداشت فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: دوران دفاع مقدس دوران تجلی روحیه جهادی در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی است و آنچه باعث پیروزی رزمندگان بر مشکلات و سختی های آن دوران شد تقوا و ایمان راسخ به وعده های الهی بود.

وی با بیان اینکه مجاهدت پزشکان و پرستاران در عرصه مقابله با بیماری کرونا یاد صحنه های ایثارگری این قشر در دوران دفاع مقدس را برای انسان زنده می کند، گفت: کادر بهداشت و درمان با تکیه بر روحیه جهادی و با شجاعت در خط مُقدم مقابله با ویروس کرونا حضور نقش آفرینی کرده و با از جان گذشتگی و ایثار، جان بسیاری از مردم را نجات داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای مدافع سلامت مصادیق ایثار و خدمت خالصانه اند

شهدای مدافع سلامت مصادیق ایثار و خدمت خالصانه اند