مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:352020-09-23سياسي

ارزش و اقتدار شهدا در دل ها ماندگار است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب به همراه هیأت رییسه و اعضای بسیج دانشجویی با خانواده شهید اسحاق جمشیدی دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، به مناسبت هفته دفاع مقدس، باقر بارانی نیا رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب به همراه اعضای هیات رییسه، کارکنان و دانشجویان بسیجی عصر امروز  جهت غباروبی و عطرافشانی در گلزار شهدا حضور یافته و با خانواده شهید اسحاق جمشیدی دیدار کردند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب ضمن تبریک گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: اقتدار و رشادت های دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس از دل ها و ذهن ها نخواهد رفت و باید این ارزش ها و اقتدار به نسل جدید منتقل شود و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

باقر بارانی نیا افزود: دانشگاه ها در این مقوله نقش مهمی را دارند و باید با احترام و ارزش به شهدا، نسل جدید را با فرهنگ رشادت و شهادت آشنا کنند.

وی اظهار داشت: خانواده شهدا یادگاران اسطوره های ایستادگی و مقاومت هستند و جامعه نسبت به این عزیزان مدیون است و با فرهنگ دیدار از این عزیزان نشان دهیم که همچنان پایبند به نظام و انقلابی هستیم که با خون این عزیزان رنگین شده است.

این مسؤول، امنیت، آرامش و اقتدار نظام اسلامی را مرهون رشادت های  شهدا دانست و تصریح کرد: شهیدان والامقام، دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش و اقتدار شهدا در دل ها ماندگار است

ارزش و اقتدار شهدا در دل ها ماندگار است