مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:352020-09-23سياسي

سازنده گود برج میلاد درباره امنیت آن اطمینان خاطر داده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا گلپایگانی در ادامه نشست خبری مجازی خود، اظهار کرد: در تدوین مقررات و ضوابط، شهرداری تهران در موضوع اصلاح ماده 100 قانون شهرداری نسبت به همه وزارتخانه ها و نهاد هایی که مستقیما مسئولیتی دارند پیشروتر است.

- معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: هنوز اخطار جدی مبنی براینکه تغییراتی در ساختار زمین روی داده باشد به شهرداری انعکاس پیدا نکرده و بنیاد تعاون ناجا این اطمینان را داده که از نظر ایمنی و پایداری گود را خطری تهدید نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، عبدالرضا گلپایگانی در ادامه نشست خبری مجازی خود، اظهار کرد: در تدوین مقررات و ضوابط، شهرداری تهران در موضوع اصلاح ماده 100 قانون شهرداری نسبت به همه وزارتخانه ها و نهاد هایی که مستقیما مسئولیتی دارند پیشروتر است.

وی افزود: آخرین لایحه ای که در کمیسیون زیربنایی دولت در حال بررسی است چارچوب کلی آن توسط همکارانم در اداره کل ماده 100 تدوین شده است.

در دو سال گذشته شهرداری تهران پیش رو در این اتفاق مبارک بوده که امیدواریم زودتر به نتیجه برسد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تصریح کرد: مقایسه سال 95 و 99 در تخلفات ساختمانی نشان می دهد پرونده های تخلفی که در مناطق احراز می شود و به کمیسیون ماده 100 می رسد تقریبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازنده گود برج میلاد درباره امنیت آن اطمینان خاطر داده است

سازنده گود برج میلاد درباره امنیت آن اطمینان خاطر داده است