مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:252020-09-23بين الملل

اردن فردا میزبان کشورهای عربی و اروپایی برای بررسی روند صلح


امان، پایتخت اردن فردا (پنج شنبه) میزبان نشستی با حضور نمایندگان کشورهای عربی و اروپایی برای بررسی راه های حمایت از روند صلح میان فلسطینی ها و رژیم صهیونیستی خواهد بود.

- پایتخت اردن فردا میزبان نشست کشورهای عربی و اروپایی برای بررسی روند صلح است امان، پایتخت اردن فردا (پنج شنبه) میزبان نشستی با حضور نمایندگان کشورهای عربی و اروپایی برای بررسی راه های حمایت از روند صلح میان فلسطینی ها و رژیم صهیونیستی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از فرانس 24، وزارت خارجه اردن امروز (چهارشنبه) در بیانیه ای اعلام کرد، در نشست فردا وزرای خارجه کشورهای اردن، مصر، فرانسه و آلمان به همراه نماینده اتحادیه اروپا حضور خواهند داشت و راه های حمایت از روند صلح در خاورمیانه را با هدف دستیابی به صلحی عادلانه، جامع و پایدار در منطقه بررسی خواهند کرد.

این وزارتخانه تاکید کرد: این سومین نشست از این دست است، اولین نشست فوریه 2020 در شهر مونیخ آلمان برگزار و نشست دوم ژوییه گذشته به صورت مجازی برگزار شد.

مذاکرات صلح میان دو طرف فلسطینی و اسراییلی سال 2014 متوقف شدند و فلسطینی ها به ویژه پس از آنکه واشنگتن قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت، با پیشنهادهای دولت آمریکا برای ازسرگیری این مذاکرات مخالفت کرده و واشنگتن را به جانبداری از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردن فردا میزبان کشورهای عربی و اروپایی برای بررسی روند صلح

اردن فردا میزبان کشورهای عربی و اروپایی برای بررسی روند صلح