مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:152020-09-23سياسي

785 نفر از «کادر درمان» کرمانشاه به کرونا مبتلا شده اند


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت:785 نفر از کادر درمان به کووید 19 مبتلا شدند و از این تعداد 153 نفر بستری شدند و تعدادی از مدافعان سلامت استان جان خود را در راه حفظ سلامت دیگران از دست دادند که به روح این عزیران درود می فرستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم تجلیل مدافعان امنیت از حافظان سلامت با همت بسیج جامعه پزشکی و سپاه نبی اکرم (ص) امروز برگزار گردید.

  محمود رضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این مراسم، اظهار داشت: در چند ماه گذشته و از ابتدای شیوع تمام همکاران ما در دانشگاه علوم پزشکی از اعضای هیات علمی گرفته تا پزشکان و پرستاران تلاش صادقانه ای در کنترل بیماری و حفاظت از جان مردم داشتند و  دراین مدت با ایثار و از خودگذشتگی بسیجی وار به مردم خدمت کردند.

مرادی بیان داشت: در این مدت 785 نفر از کادر درمان به کووید 19 مبتلا شدند و از این تعداد 153 نفر بستری شدند و تعدادی از مدافعان سلامت استان جان خود را در راه حفظ سلامت دیگران از دست دادند که به روح این عزیران درود می فرستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: همچنین در این مدت محققین دانشگاهی کارهای خوبی انجام دادند و با تلاش محققان و کارآفرینان حوزه سلامت، استان در تولید ماسک از استان های اول کشور بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

785 نفر از «کادر درمان» کرمانشاه به کرونا مبتلا شده اند

785 نفر از «کادر درمان» کرمانشاه به کرونا مبتلا شده اند