مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:102020-09-23اجتماعي

بهسازی بیش از 500 کیلومتر از راه های استان همدان


رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری بیش از 500 کیلومتر از راه های استان همدان بهسازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مسعود رستمی افزود: این بهسازی شامل لکه گیری، روکش، درزگیری، پخش آسفالت رگلاژی بوده که به شکل امانی و پیمانی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه این بهسازی در راستای ارتقا کیفی سطح رویه آسفالت و ارتقا ایمنی محورهای استان انجام شده است؛ افزود: مرمت، تعمیر، روکش و لکه گیری به موقع در جاده ها و محورهای مواصلاتی تا حدود زیادی می تواند به کاهش تصادفات جاده ای کمک کند.

رستمی اظهار کرد: عملیات بهسازی رویه آسفالت در محورهای استان همدان همچنان در حال انجام است و پیگیر آنیم تا قبل از آغاز فصل بارندگی ها بخش های دیگری از راه های استان همدان بهسازی شود.

رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به اینکه این عملیات برای نگهداری، ارتقای ایمنی تردد و بهسازی رویه راه های شریانی استان انجام می شود، یادآور شد: هدف از نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی بیش از 500 کیلومتر از راه های استان همدان

بهسازی بیش از 500 کیلومتر از راه های استان همدان