مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:102020-09-23بين الملل

کارشناسان حقوقی آمریکا: ترامپ ترور را ابزاری قانونی می داند


پس از اعتراف رییس جمهوری آمریکا به تلاش برای ترور همتای سوری خود، کارشناسان حقوقی آمریکایی گفتند که وی سیاست ترورها را ابزاری قانونی می داند.

- پس از اعتراف رییس جمهوری آمریکا به تلاش برای ترور همتای سوری خود، کارشناسان حقوقی آمریکایی گفتند که وی سیاست ترورها را ابزاری قانونی می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، رسانه های آمریکا بار دیگر بر اعتراف دونالد ترامپ، رییس جمهوری این کشور به تلاش برای ترور بشار اسد، همتای سوری خود در سال 2017 تمرکز کردند و کارشناسان حقوقی آمریکا در این باره گفتند که ترور رییس جمهوری یک کشور دیگر ترور تلقی نمی شود.

طبق این گزارش، کارشناسان حقوقی آمریکا گفتند که اعتراف ترامپ به تلاش برای ترور بشار اسد از قوانین جاری آمریکا مستثنا است و تمام روسای جمهور آمریکا به مدت 30 سال از انجام ترور خودداری کرده و به محدودیت های قانونی پایبند بوده اند تا اعتبار ایالات متحده از بین نرود.

کارشناسان حقوقی آمریکا در ادامه گفتند که دولت ترامپ تمایل به رد هرگونه محدودیت در مقابل آزادی عمل خود دارد و اگر اقدام به ترور بشار اسد بکند، این اقدام در چارچوب نقض اصول قانون بشردوستانه قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسان حقوقی آمریکا: ترامپ ترور را ابزاری قانونی می داند

کارشناسان حقوقی آمریکا: ترامپ ترور را ابزاری قانونی می داند