مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:052020-09-23اقتصادي

افتتاح 30 هزار میلیارد تومان طرح در 3 شهرستان استان کرمان


استاندار کرمان از افتتاح 30 هزار میلیارد تومان طرح های صنعتی و معدنی در شهرستان های سیرجان، شهربابک و رفسنجان در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد فدایی امروز حاشیه در سفر به سیرجان گفت: مجموعه باغات و مزارع کفریز به وسعت 120 هکتار در منطقه بخش گلستان سیرجان توسط واقف محمد حسین کرمانیان در سال 1340 دارایی های خود را وقف استانداری کرمان کرد تا صرف هزینه کودکان بی سرپرست و بد سرپرست شوند که معروف به موقوفه کرمانیان است.

وی افزود: در سال 1360 با دستور استاندار وقت نیز این مزارع به چاه آب تجهیز شدند و 120 هکتار پسته کاری و 10 هکتار علوفه در این موقوفات انجام شد.

فدایی گفت: در سال گذشته 400 نفر کودک بی سرپرست، یتیم یا بد سرپرست از همین موقوفات اداره شدند و امروز هم تصمیم گرفتیم در شهرستان سیرجان نیز از محل اعتبارات این موقوفه در سیرجان، محلی برای نگهداری کودکان فوق الذکر ایجاد شود.

استاندار کرمان همچنین از افتتاح 30 هزار میلیارد تومان طرح های صنعتی و معدنی در شهرستان های سیرجان، شهربابک و رفسنجان در سال جاری خبرداد و گفت: در شهرستان سیرجان نیز چندین طرح مهم صنعتی و معدنی وجود دارد که عملیات اجرایی شأن بزودی آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 30 هزار میلیارد تومان طرح در 3 شهرستان استان کرمان

افتتاح 30 هزار میلیارد تومان طرح در 3 شهرستان استان کرمان