مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:002020-09-23سياسي

اجرای پروتکل ها در بخش های مختلف کشور مناسب نیست


رییس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: بایستی سازوکاری ایجاد کنیم که سازمانها و نهادها براجرای پروتکل ها در مجموعه خود نظارت کنند و در این خصوص پاسخگو باشند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار کرد: باید ببینیم که تصمیماتی که تاکنون اخذ شده چقدر اجرایی شده است، وضعیت کنونی بیماری کرونا در چه سطحی است، روندهای پیشرو چگونه است و در نتیجه چه اقدامات جدیدی باید انجام دهیم.

ذوالفقاری در همین راستا با اشاره به اینکه در مجموع روند نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی و اجرای پروتکل ها در بخش های مختلف کشور مناسب نیست، گفت: باید از نهادها و سازمان ها اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی را مطالبه کنیم.

همچنین بایستی سازوکاری ایجاد کنیم که سازمانها و نهادها بر اجرای پروتکل ها در مجموعه خود نظارت کنند و در این خصوص پاسخگو باشند.

همچنین نیاز به شبکه جامع ناظری است که علاوه بر نظارت درونی سازمانها، نظارت هم جانبه بر سازمانها و ادارات و نهادهای مختلف داشته باشد و گزارشی از روند اجرای پروتکل های بهداشتی را به ستاد ملی مدیریت کرونا ارائه کند.

وی در همین خصوص عنوان کرد: برای تقویت نظارت بر اجرای دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی می توان از ظرفیت هایی چون بسیج به عنوان تیم های نظارتی استفاده کرد که این تیم ها گزارش نظارت خود را به سیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروتکل ها در بخش های مختلف کشور مناسب نیست

اجرای پروتکل ها در بخش های مختلف کشور مناسب نیست