مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:002020-09-23سياسي

گسترش همکاری ستاد توسعه علوم شناختی و صندوق پژوهش وفناوری گیلان


با هدف توسعه کسب و کار و فناوری ها در حوزه علوم شناختی و اعتلای سرمایه شناختی جامعه، ستاد توسعه راهبری علوم و فناوری های شناختی و صندوق پژوهش و فناوری گیلان تحت عنوان صندوق تخصصی علوم و فناوری های شناختی ، - با هدف توسعه کسب و کار و فناوری ها در حوزه علوم شناختی و اعتلای سرمایه شناختی جامعه، ستاد توسعه راهبری علوم و فناوری های شناختی و صندوق پژوهش و فناوری گیلان تحت عنوان "صندوق تخصصی علوم و فناوری های شناختی"، یک تفاهم نامه همکاری امضا و مبادله کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این همکاری در چارچوب برنامه ملی و تخصصی (BRAIN VEST) به عنوان یک پنجره واحد جهت ارائه خدمات صندوق به کسب وکارها، فناوران و پژوهشگران حوزه علوم و فناوری های شناختی صورت می گیرد.

برنامه ملی (BRAIN VEST) از یک سازمان مجازی و از سه کمیته اصلی شامل کمیته راهبری، کمیته علمی و کمیته اجرایی تشکیل شده است.

بر اساس اعلام ستاد علوم شناختی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، بر اساس این تفاهم نامه تمامی طرح های سرمایه گذاری که در قالب برنامه ملی ثبت می شوند، در مرحله پذیرش اولیه باید به تأیید کمیته علمی برسد و صندوق پژوهش و فناوری گیلان متعهد شده است در چارچوب قوانین و مقررات صندوق نوآوری و شکوفایی کشور و کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری کشور ، عاملیت یا کارگزاری کلیه منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری ستاد توسعه علوم شناختی و صندوق پژوهش وفناوری گیلان

گسترش همکاری ستاد توسعه علوم شناختی و صندوق پژوهش وفناوری گیلان