مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:002020-09-23اقتصادي

سهام عدالت بازدهی بیشتری از ملک و طلا دارد


مردم به سرمایه گذاری در بورس با نگاه بلندمدت اقدام کنند و نگهداری سهام عدالت حتی از خرید ملک و طلا بازدهی بیشتری خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، مصطفی امید قائمی در پاسخ به این پرسش که برخی از سهامداران عدالت که حدود 19 میلیون نفر هستند، روش مدیریت مستقیم را انتخاب کردند و این افراد در بورس حاضر می‌شوند، به نظر شما باید چه کار کنند، گفت: تا اینجا سهام عدالت پرتفو (ترکیب سبد سهام) خوبی داشته است و سهامداران عدالت سود خوبی کسب کردند و واقعا سهام عدالت سرمایه‌گذاری مطمئنی است.

وی گفت: اکثر سهام حاضر در پرتفو و سبد سهام عدالت، جنبه صادراتی دارند و بنابر این سرمایه‌گذاری در سهام عدالت جایگزینی برای سرمایه‌گذاری در ارز به شمار می‌رود.

بسیاری از شرکت‌های سهام عدالت محصولات پایه تولید می‌کنند و ترکیب سهام عدالت پرتفوی بسیار خوبی است که توصیه می‌کنیم، مردم این سهام را نگه دارند، مگر اینکه نیاز بسیار ضروری پیدا کنند و مجبور باشند بفروشند.

وی این را هم گفت: در عین حال توصیه می‌کنیم، مردم سهام عدالت خود را در شرایط رکود نفروشند، اگر بازار رونق پیدا کرد، آنگاه بفروشند و تأکید می‌کنم پرتفوی سهام عدالت بسیار خوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهام عدالت بازدهی بیشتری از ملک و طلا دارد

سهام عدالت بازدهی بیشتری از ملک و طلا دارد