مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 12:452020-09-23بين الملل

آلمان: ریاست جمهوری لوکاشنکو را به رسمیت نمی شناسیم


مقامات دولت آلمان در واکنش به برگزاری مراسم تحلیف رییس جمهور بلاروس، در ادامه موضع قبلی خود باز هم از پذیرش او سر باز زدند و از تحریم گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  استفن سایبرت سخنگوی دولت آلمان اعلام کرد حتی بعد از تحلیف الکساندر لوکاشنکو ، کشورش او را به عنوان رییس جمهور بلاروس به رسمیت نمی شناسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز ، یک سخنگوی وزارت خارجه آلمان هم در واکنش گفت برلین می خواهد با تحریم های اتحادیه اروپا علیه بلاروس در اسرع وقت موافقت کند.

سوتلانا تیخانوفسکایا رهبر مخالفان بلاروس پیش از این با اشاره به اینکه مقامات اتحادیه اروپا تمایل زیادی به تحریم ندارند از آنها خواست در تصمیماتشان شجاعانه تر عمل کنند.

اعضای اتحادیه اروپا در نشست روز دوشنبه خود نتوانستند به اجماعی برای اعمال تحریم علیه بلاروس به دلیل انتخابات اخیر در این کشور برسند.

در حالی که برخی اعتراض های داخلی و مداخلات کشورهای غربی درباره انتخابات ریاست جمهوری اخیر بلاروس ادامه دارد، رسانه دولتی این کشور امروز از مراسم تحلیف ریاست جمهوری لوکاشنکو خبر داد.

طبق این گزارش، چند صد نفر به مراسم تحلیف الکساندر لوکاشنکو دعوت شده بودند که در بین آنها مقام های ارشد کشور شامل اعضای مجلس نمایندگان و شورای جمهوری حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان: ریاست جمهوری لوکاشنکو را به رسمیت نمی شناسیم

آلمان: ریاست جمهوری لوکاشنکو را به رسمیت نمی شناسیم