مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 12:452020-09-23ورزشي

احمدی: بیش از 5000 شهید ورزشکار تقدیم کشور و انقلاب شده است


معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان با حضور در نمایشگاه چهلمین سالگرد بزرگداشت دفاع مقدس دستاوردهای انقلاب در عرصه ورزش را تشریح کرد.

- معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان با حضور در نمایشگاه چهلمین سالگرد بزرگداشت دفاع مقدس دستاوردهای انقلاب در عرصه ورزش را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه چهلمین سالگرد بزرگداشت دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس در حال برگزاری است.

صبح امروز دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان ضمن بازدید از این نمایشگاه و غرفه وزارت ورزش و جوانان دستاوردهای انقلاب در عرصه ورزش را تشریح کرد.

احمدی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و درود به ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، امام بزرگوار و شهدای مدافع حرم گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بازخوانی ارزش های دوران طلایی دفاع مقدس است که ملت بزرگ ایران با رهبری حضرت امام خمینی (ره) توانستند در مقابل دشمنان این آب و خاک و دشمنان انقلاب اسلامی بایستند و با همت مردانه و عزم مومنانه نقشه های دشمنان این کشور رو نقش بر آب کنند.

هرچه از دفاع مقدس صحبت کنیم بازهم کم است، جلوه های زیادی در دوران دفاع مقدس وجود دارد که راجع به هر کدام از آنها می شود بحث های طولانی رو داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی: بیش از 5000 شهید ورزشکار تقدیم کشور و انقلاب شده است

احمدی: بیش از 5000 شهید ورزشکار تقدیم کشور و انقلاب شده است