مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 12:452020-09-23اقتصادي

ابتلا به کرونا در اروپا از 5 میلیون نفر عبور کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در کنار نگرانی اتحادیه اروپا از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کووید19 در این قاره همزمان با فرا رسیدن فصل پاییز و بررسی اعمال اقدامات سختگیرانه تر محدودیتی توسط کشور های اروپایی، - برآورد های آماری از شمار مبتلایان ویروس کرونا در کشور های اروپایی نشان می دهد که این رقم از پنج میلیون نفر عبور کرده و همزمان تلفات این بیماری در جهان نیز به 975 هزار نفر رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در کنار نگرانی اتحادیه اروپا از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کووید19 در این قاره همزمان با فرا رسیدن فصل پاییز و بررسی اعمال اقدامات سختگیرانه تر محدودیتی توسط کشور های اروپایی، شمار مبتلایان اروپایی از مرز جدیدی عبور کرد.

خبرگزاری فرانسه امروز (چهارشنبه) بر اساس آمار های جمع آوری شده خود از کشور های اروپایی گزارش داد که شمار کل ابتلا به ویروس کرونا در این قاره از 5 میلیو نفر فراتر رفته است.

در میان کشور های اروپایی آلوده به این بیماری، فدراسیون روسیه با حدود یک میلیون و صدوبیست هزار نفر، بیشترین شمار مبتلایان در این قاره را دارد.

بر اساس آمار اعلامی، روسیه طی بیست وچهار گذشته 150 مورد فوتی بر اثر ابتلا به این ویروس ثبت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلا به کرونا در اروپا از 5 میلیون نفر عبور کرد

ابتلا به کرونا در اروپا از 5 میلیون نفر عبور کرد