مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 12:352020-09-23ورزشي

فوتبال ما از خودش شکست خورد نه از حریفان/ نه پول داریم، نه برنامه نه مدیریت


واقعیت این است که تیم های ما نتایج خوبی در لیگ قهرمانان آسیا نگرفته اند و اگر شکستی باشد، این شکست را از خودمان خوردیم نه از حریفان.

- حشمت مهاجرانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت تیم های ایرانی در آسیا اظهار داشت: در همه سالهای اخیر فوتبال مشکل ضعف و برنامه ریزی در ساختار دارد که اخیرا مشکلات اقتصادی هم به آن اضافه شده است و جمیع این مشکلات مانع از نتیجه گیری ما در آوردگاه های آسیایی می شود.

وی بیان داشت: کجای دنیا دیده اید که در آستانه مهمترین رویداد باشگاهی در سطح قاره 3 تیم از 4 تیم دست به تغییر سرمربی بزنند و دو تیم از سه تیم هم مربیانی را به خدمت بگیرند که از کم ترین تجربه بهره مند هستند.

با این شرایط مگر می توان انتظار نتیجه گرفتن داشت؟ سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی 1978 آرژانتین تصریح کرد: فوتبال ایران همیشه دو امتیاز مثبت نسبت به حریفان آسیایی اش داشته که اولین امتیاز تماشاگر بود که متاسفانه در این دوره از بازیها از آن محروم هستیم و امتیاز دوم هم متوسل شدن به غیرت و تعصب بازیکنان.

مثل اکثر مواقع در روز آخر دور گروهی مسابقات باز هم کار برای صعود به غیرت و تعصب بازیکنان کشید و باید از این فاکتور استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال ما از خودش شکست خورد نه از حریفان/ نه پول داریم، نه برنامه نه مدیریت

فوتبال ما از خودش شکست خورد نه از حریفان/ نه پول داریم، نه برنامه نه مدیریت