مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 12:352020-09-23دانش

افزایش 1669 دانشجوی ورودی جدید به دانشگاه امام خمینی (ره)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالحسن نایینی، رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) ابا شاره به تحصیل دانشجویان در دانشگاه امسال چهار هزار و 329 دانشجو در مقطع کارشناسی، - افزایش 1669 دانشجوی ورودی جدید به دانشگاه امام خمینی (ره) رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) از افزایش یک هزار و 669 دانشجوی ورودی جدید در مقاطع مختلف تحصیلی به این مرکز دانشگاهی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالحسن نایینی، رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) ابا شاره به تحصیل دانشجویان در دانشگاه امسال چهار هزار و 329 دانشجو در مقطع کارشناسی، یک هزار و 461 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و 443 دانشجو نیز در مقطع دکترای این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

نایینی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها، تصریح کرد: آغاز سال تحصیلی 1400 1399 دانشگاه بین المللی امام (ره) از 29 شهریورماه آغاز شده که با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای حفظ و سلامت دانشجویان مجبور به برگزاری کلاس های درس به صورت غیرحضوری و به صورت الکترونیکی برخط شدیم.

رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی مطرح کرد: به همین منظور از بهمن ماه سال گذشته و با انجام عملیات زیرساختی جهت برپایی کلاس های غیرحضوری درس اقداماتی صورت گرفت و طی این ایام نیز در جهت رفع اشکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 1669 دانشجوی ورودی جدید به دانشگاه امام خمینی (ره)

افزایش 1669 دانشجوی ورودی جدید به دانشگاه امام خمینی (ره)