مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 12:302020-09-23سياسي

مدیران برای کنترل بازار بسیج شوند


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از مدیران خواست تا برای کنترل بازار بسیج شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت اله علی معلمی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: بصیرت اقتضا می کند که ما دوست و دشمن انقلاب را بشناسیم، منافع آمریکا در خاورمیانه با پیروزی انقلاب به خطر افتاد و پس از آن دشمنی و کینه توزی خود را آغاز کرد.

امام جمعه قائم شهر، با بیان اینکه انقلاب ما مردمی است، گفت: حضور مردم در اصل پیروزی انقلاب، در دوران دفاع، در بازسازی مناطق جنگ زده و پس از جنگ هم در گرامیداشت هفته دفاع مقدس بسیار چشمگیر است اما گله مردم از مدیران است که امیدواریم هوشیار بشوند و از غفلت ها بیرون بیایند و قدر مردم را بدانند.

وی تصریح کرد: چهارسال قبل رهبری معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی تأکید داشتند اما متأسفانه طرح و یا لایحه ای مصوب و قانونی در این خصوص وضع نشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مدیران باید برای کنترل بازار بسیج شوند، گفت: کالاهایی که در اختیار دولت هست نباید اینقدر افزایش قیمت پیدا کند، نظام ما مردمی است و مسئولان هم از دل مردم برخاسته اند، مسئولین باید شبانه روز بکوشند و خواب راحت نداشته باشند، تا مردم در آرامش و آسایش باشند، چراکه قشرهای مختلف مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران برای کنترل بازار بسیج شوند

مدیران برای کنترل بازار بسیج شوند