مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 12:302020-09-23دانش

مافیای کنکور، دولت و نهاد های تصمیم گیرنده را خریده است


به گزاش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدمجید حسینی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در برنامه رادیویی گفتگوی اجتماعی با اشاره به اینکه مشاورین کنکور، - عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: مافیا یعنی بخش خصوصی، دولت را بخرد؛ پس مافیای کنکور حوزه های تصمیم گیری عمومی مرتبط با کنکور را از آن خود کرده اند.

به گزاش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدمجید حسینی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در برنامه رادیویی گفتگوی اجتماعی با اشاره به اینکه مشاورین کنکور، صداوسیما، شهرداری و دیگر نهاد ها از تبلیغ موسسات کنکوری پول در می آورند و در عین حال از گسترش مافیای کنکور و بزرگ شدن موضوع کنکور انتقاد می کنند، گفت: حقیقت این است که همه ما در این زمینه اشتباه کرده ایم و نمی توانیم به بهانه کمبود بودجه و پول در آوردن، این کار را انجام دهیم.

وی به سازمان سنجش و موضع این سازمان در رد مافیای کنکور اشاره و بیان کرد: از این سازمان باید چنین انتظاری داشت، زیرا هیچ گاه کسی که مواد مخدر می فروشد، این موضوع را نمی پذیرد و اساساً وجود مواد را رد می کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران مافیای کنکور را تشریح و اظهار کرد: مافیا یعنی اینکه بخش خصوصی، دولت را بخرد؛ در حقیقت کسانی که از کنکور پول در می آورند، حوزه های تصمیم گیری عمومی مرتبط با کنکور را از آن خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیای کنکور، دولت و نهاد های تصمیم گیرنده را خریده است

مافیای کنکور، دولت و نهاد های تصمیم گیرنده را خریده است