مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 12:302020-09-23سياسي

قلبم از ساعت های پایین کتابخوانی به درد می آید!


سرک کشیدن به فضای مجازی جزو کارهای روزانه شده، و کتاب خواندن خارج از این دسته.

آنقدر این اتفاق درما شکل گرفته که مقام معظم رهبری گفته اند: ملت مطالعه کردن را اصلاً جزو کارهای بشری نمی دانند! - سرک کشیدن به فضای مجازی جزو کارهای روزانه شده، و کتاب خواندن خارج از این دسته.

آنقدر این اتفاق درما شکل گرفته که مقام معظم رهبری گفته اند: ملت مطالعه کردن را اصلاً جزو کارهای بشری نمی دانند! خبرگزاری مهر ؛ مجله مهر_ مرضیه کیان: قدیم ترها اگر می خواستیم پیامی به کسی بدهیم، دستخط می نوشتیم؛ برای اینکه نوشته ها گیراتر باشد، کتاب می خواندیم تا از واژه های نو و نیکو استفاده کنیم.

چه بسیار از این دست نوشته ها و نامه ها روی کاغذهای کاه ی که در کوله پشتی رزمنده ها دیده نشد! رزمنده هایی که خیلی هایشان شهید شدند و خیلی هایشان اکنون روایتگر آن روزها هستند.

تأکیدات مکرر هم در توصیه هایشان بر ترویج فرهنگ کتابخوانی، بارها به این نکته اشاره کرده و گفته اند: سلامت فکری را با کتابخوانی تأمین کنید؛ از کتاب های خوب، راه گشا و راهنما که از سوی متفکران و نویسندگان خوب ما تهیه شده و در اختیار ما گذاشته، استفاده کنید و بخوانید.

این روزها آنقدری که سرمان در گوشی است و صفحات و برنامه های متعدد مجازی را بالا و پایین می کنیم، در طول روز 4، 5 ورق کتاب نمی خوانیم! ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلبم از ساعت های پایین کتابخوانی به درد می آید!

قلبم از ساعت های پایین کتابخوانی به درد می آید!