مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 12:252020-09-23بين الملل

چین تصویب لایحه علیه این کشور از سوی مجلس نمایندگان آمریکا را محکوم کرد


چین امروز چهارشنبه تصویب لایحه ای در مجلس نمایندگان آمریکا با محتوای تهدید به تحریم به بهانه کار اجباری در منطقه سین کیانگ را محکوم کرده و این اتهام علیه خود را دروغ خواند.

- چین امروز چهارشنبه تصویب لایحه ای در مجلس نمایندگان آمریکا با محتوای تهدید به تحریم به بهانه کار اجباری در منطقه سین کیانگ را محکوم کرده و این اتهام علیه خود را دروغ خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، وانگ ونبین، سخنگوی وزارت امور خارجه چین اظهار کرد، این لایحه به طرزی بدخواهانه در خصوص وضعیت حقوق بشر در سین کیانگ افترازنی کرده و به دنبال مهار پیشرفت و توسعه در این منطقه در عین دامن زدن به اختلافات قومی و مداخله در امور داخلی چین است.

وانگ در ادامه گفت: این به اصطلاح مساله کار اجباری کاملا دروغ و ساخته و پرداخته برخی سازمان ها و پرسنل در آمریکا و غرب است.

مجلس نمایندگان آمریکا اخیرا با 406 رای موافق به سه رای مخالف لایحه ای را تصویب کرد که اعلام داشته هر گونه کالای تولید شده در سین کیانگ چین به طور پیش فرض حاصل کار اجباری از جانب اویغورهای بازداشت شده و دیگر اقلیتهای قومی بوده و بنا براین وارداتش به آمریکا ممنوع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین تصویب لایحه علیه این کشور از سوی مجلس نمایندگان آمریکا را محکوم کرد

چین تصویب لایحه علیه این کشور از سوی مجلس نمایندگان آمریکا را محکوم کرد