مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 12:202020-09-23پزشكي

لباس هایی که امکان بچه دار شدن شما را به خطر می اندازد


انواع لباس هایی که می پوشیم، تنها ظاهر زیبایی برای شما خلق نمی کند بلکه از همه مهمتر باید به گونه ای باشد که سلامتی را برایتان به ارمغان بیاورد.

- جی پلاس ، دکتر آتوسا کریمی، جراح و متخصص زنان و زایمان، فلوشیپ ناباروری و عضو هیأت علمی ابن سینا گفت: نوع لباس هایی که هر فرد می پوشد می تواند روی بهداشت و سلامتی آن شخص تأثیر بگذارد.

به عنوان مثال در خانم ها و آقایان اگر از لباس هایی استفاده شود که جنس آن از الیاف پلاستیکی است و امکان عبور هوا و رسیدن هوا به سلول های سطح پوست و بدن فراهم نشود، احتمال عفونت های پوستی سطح بدن زیاد می شود.

بهداشت نیوز نوشت: او ادامه می دهد: این مساله زمانی اهمیت پیدا می کند که به ویژه در لباس های زیر بیشتر از این قبیل الیاف پلاستیکی استفاده شود و لباس ها حالت بسیار چسبنده داشته و آزادی لازم را برای جریان یافتن هوا نداشته باشد، ممکن است عفونت های ناحیه تناسلی را ایجاد کند.

عفونت های مداوم را جدی بگیرید کریمی افزود: عفونت های ناحیه تناسلی در صورتی که تکرارشونده باشد، در خانم ها می تواند حالت بالارونده پیدا کند به طوری که از ناحیه تناسلی تحتانی به قسمت های فوقانی دستگاه تناسلی برسد و اینجاست که ممکن است موجب عفونت لگن و لوله های رحمی شود که باعث متورم شدن لوله های فالوپ شده و حتی ممکن است مواد عفونی داخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباس هایی که امکان بچه دار شدن شما را به خطر می اندازد

لباس هایی که امکان بچه دار شدن شما را به خطر می اندازد