مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 12:152020-09-23اقتصادي

1250 نفر در خراسان جنوبی مشمول دریافت وام ودیعه مسکن شدند


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به ثبت نام دو هزار و 758 نفر در استان برای دریافت وام ودیعه مسکن گفت: از این تعداد هزار و 250 نفر واجد شرایط شناخته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، وحید داعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باتوجه به رکود برخی کسب و کارها براثر شیوع ویروس کرونا برخی مستأجران با مشکل روبرو شدند که دولت مصوبه ای مبنی بر پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به این قشر تصویب کرد.

وی افزود: براساس این مصوبه رقم دریافت تسهیلات برای تهران، کلان شهرها و سایر شهرها به ترتیب 50، 30 و 15 میلیون تومان در نظر گرفته شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی تصریح کرد: ثبت نام اولیه این طرح از 4 تا 9 مرداد انجام شد و پس از آن از 14 تا 20 مرداد به متقاضیان مهلت داده شد که نسبت به بارگزاری مدارک خود به صورت اینترنتی اقدام کنند.

داعی با بیان اینکه در مرحله دوم تعدادی از متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن خراسان جنوبی نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نکرده بودند، یادآور شد: افراد جامانده تا 24 شهریور ماه فرصت ثبت مدارک داشتند.

وی با اشاره به ثبت نام دو هزار 748 نفر در خراسان جنوبی برای دریافت وام ودیعه مسکن گفت: از این تعداد هزار و 250 نفر واجد شرایط شناخته شدند مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: از مشمولان دریافت وام ودیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1250 نفر در خراسان جنوبی مشمول دریافت وام ودیعه مسکن شدند

1250 نفر در خراسان جنوبی مشمول دریافت وام ودیعه مسکن شدند