مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 12:102020-09-23پزشكي

عبور از بن بست تامین دارو و تجهیزات پزشکی/شکل گیری پیک سوم کرونا


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، از طراحی فرآیند واردات بدون ارز دارو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه بخش های درمانی و بهداشتی، استفاده از ظرفیت ها، راهکارها و میانبرهای این کمیته می تواند راهگشا باشد.

زالی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت شیوع کرونا در تهران، از شکل گیری پیک سوم این بیماری خبر داد و افزود: افزایش شمار مبتلایان در مقایسه با بهبودیافتگان، تغییر معنی دار آمارها و طولانی تر شدن پروسه درمان و ماندگاری بیماران در مراکز درمانی نشان از بروز موج گسترده این اپیدمی جهانی دارد.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران عدم مراجعه افراد به مراکز بهداشتی و درمانی به دلیل ترس و واهمه از ابتلاء به کرونا و در ادامه مراجعه دیرهنگام برخی دیگر از مبتلایان با وضعیت بالینی وخیم و پیشرفت بیماری به مراکز درمانی را از جمله دلایل تغییر الگوی ابتلای کرونا در کشور ذکر کرد.

وی مراجعه مبتلایان کرونایی به مراکز جامعه سلامت را راه حل مناسبی برای دریافت خدمات مؤثر تر و کارا تر ذکر کرد و اتصال بیش از پیش بخش خصوصی به مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاهی را خواستار شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تأمین واکسن آنفلوانزا در پاییز امسال به یکی از چالش های پیش روی وزارت بهداشت مبدل شده توضیح داد: تا به امروز آنفلوانزا و تهیه واکسن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از بن بست تامین دارو و تجهیزات پزشکی/شکل گیری پیک سوم کرونا

عبور از بن بست تامین دارو و تجهیزات پزشکی/شکل گیری پیک سوم کرونا