مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-23اقتصادي

ثبت 43 برند جهانی فرش در همدان/ دورریزی پشم، یکی از مشکلات حوزه فرش


استان همدان به عنوان یکی از مراکز تولید فرش کشور در حال حاضر دارای 43 برند جهانی است که یک نمونه آن فرش عشوند در نهاوند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند علی نظری ظهر امروز در کارگروه زنان و خانواده در فرمانداری نهاوند اظهار کرد: فرش از جمله مقولاتی است که در دنیا از آن به عنوان هویت فرهنگی یک ملت یاد می شود زیرا علاوه بر انتقال ارزش های فرهنگی در زمینه اقتصادی نیز بسیار اثرگذار است.

وی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در صنعت فرشبافی افزود: در برخی مواقع دیده می شود میلیاردها تومان روی کارخانه ای سرمایه گذاری صورت گرفته اما ممکن است این کارخانه در حال حاضر تعطیل باشد و یا اشتغال زیادی ایجاد نکرده، در حالی که اگر نصف این میزان، در فرشبافی سرمایه گذاری می شد قطعا اشتغالزایی زیادی به همراه داشت.

دبیر فرش استان همدان گفت: استان همدان به عنوان یکی از مراکز تولید فرش کشور در حال حاضر دارای 43 برند جهانی است که نمونه آن فرش عشوند در نهاوند است.

وی اشتغال آفرینی در سطح جامعه را کاری مهم و مقدس خواند و گفت: امروز اگر کسی برای یک نفر اشتغال ایجاد کرد کاری مهم انجام داده بنابراین باید حمایت های لازم و عملی از تولیدکنندگان در دستور کار مسئولین مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 43 برند جهانی فرش در همدان/ دورریزی پشم، یکی از مشکلات حوزه فرش

ثبت 43 برند جهانی فرش در همدان/ دورریزی پشم، یکی از مشکلات حوزه فرش