مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-23فرهنگي

«اوج» شش فیلم کوتاه ارائه کرد/ آثاری از حاتمی کیا تا داسارگر


دومین پکیج موضوعی آثار سازمان اوج همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، به رونمایی 6 فیلم کوتاه با محوریت دفاع مقدس در فضای اینترنت اختصاص خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر از نقل روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، امسال و همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در ادامه پویش ما ملت شهادتیم توسط سازمان اوج برای اولین بار 6 فیلم کوتاه داستانی از 6 کارگردان در دسترس مخاطبان قرار داد.

فیلم های کوتاه بیسیم به کارگردانی سامان صالحی و مجید کلانتر، سربه راه به کارگردانی امیر داسارگر، ملاقات شیشه ای به کارگردانی یوسف حاتمی کیا، و دیگر هیچ نبود به کارگردانی محمد باقر مفیدی کیا، سمعک به کارگردانی علی دلکاری و پل به کارگردانی نوید تنظیفیان 6 فیلم کوتاه داستانی از محصولات سازمان اوج هستند که در هفته دفاع مقدس از طریق سایت های اشتراک گذاری ویدئو نظیر فیلمیو، فیلمگردی و عماریار برای اولین بار در دسترس مخاطبان قرار گرفته اند.

*بی سیم در خلاصه داستان فیلم کوتاه بیسیم به کارگردانی سامان صالحی و مجید کلانتر آمده است: در سال های دفاع مقدس، یک بی سیم چی ایرانی، جلوتر از خط مقدم، در شرایط ویژه ای بدون آب و غذا گیر افتاده است.

او به طور اتفاقی متوجه می شود که یک بی سیم چی عراقی نیز در شرایط مشابه در نزدیکی وی حضور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اوج» شش فیلم کوتاه ارائه کرد/ آثاری از حاتمی کیا تا داسارگر

«اوج» شش فیلم کوتاه ارائه کرد/ آثاری از حاتمی کیا تا داسارگر