مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 11:252020-09-23اجتماعي

مشارکت 20 هزار روحانی در اقامه نماز جماعت مدارس


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت ائمه جمعه در راستای تقویت جریان تعلیمی تربیتی گفت: 20 هزار روحانی در اقامه نماز جماعت مدارس سراسر کشور مشارکت فعال دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کاظمی در گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان پیش از ظهر امروز چهارشنبه 2 مهر 99 در گردهمایی استانی ائمه جمعه استان خوزستان با اشاره به نقش مهم ائمه جمعه به عنوان مسئولان قرارگاه های فرهنگی؛ توضیح داد: ائمه جمعه و مجموعه تعلیم و تربیت کشور دارای دغدغه های مشترکی در حوزه های تربیتی، پرورشی و فرهنگی هستند که می بایست با استفاده از نقاط مشترک در راستای تقویت هرچه بهتر و بیشتر این ارتباط عملکردی گامهای اساسی و کلیدی برداشت.

وی در ادامه با برشمردن سیاست های کلیدی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در مدارس سراسر کشور؛ ترویج فرهنگ قرآنی و حرکت در راستای سنت و سیره معصومین از جمله مهمترین سیاست ها و رویکردهای مجموعه پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در سطح کشور است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش همچنین با تاکید بر ضرورت توجه به ترویج فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان مدارس کشور؛ عنوان کرد: یکی از مهمترین حلقه های شکل گیری انس با قرآن توجه ویژه به ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 20 هزار روحانی در اقامه نماز جماعت مدارس

مشارکت 20 هزار روحانی در اقامه نماز جماعت مدارس