مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 11:202020-09-23سياسي

پایگاه های بسیج فرهنگیان در مدارس کشور راه اندازی می شود


رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور از راه اندازی پایگاه های مقاومت بسیج فرهنگیان متشکل از چند مدرسه با محوریت یک آموزشگاه خبر داد و گفت: هدف از این کار تشکیل هیات های اندیشه ورز بسیج فرهنگیان برای کاهش مشکلات مدارس است.

- ایسنا/فارس رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور از راه اندازی پایگاه های مقاومت بسیج فرهنگیان متشکل از چند مدرسه با محوریت یک آموزشگاه خبر داد و گفت: هدف از این کار تشکیل هیات های اندیشه ورز بسیج فرهنگیان برای کاهش مشکلات مدارس است.

سردار عباس مطهری چهارشنبه دوم مهر در دیدار با بسیجیان اداره کل آموزش و پرورش فارس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: تشکر ویژه مقام معظم رهبری در 11 شهریورماه از تلاش های فرهنگیان در دوران کرونا، موجب آشکار شدن کار ارزنده آنها شد.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در آغاز سال تحصیلی جدید، در توصیه به فرهنگیان بسیجی گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب نقطه عطف حرکت آموزش و پرورش است ، چرا که جزء جزء مسائل آموزش و پرورش را به صورت عمقی ، اجرایی و دقیق مطرح کردند ،لذا لازم است عنایت بیشتری به این بیانات داشته باشید.

مطهری افزود: امروز ولایت، مردم و دشمن بر یک مسئله اتفاق نظر دارند و آن هم کارامدی نظام اسلامی است منتهی دشمن به شدت این مسئله را نمی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه های بسیج فرهنگیان در مدارس کشور راه اندازی می شود

پایگاه های بسیج فرهنگیان در مدارس کشور راه اندازی می شود