مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 11:152020-09-23اقتصادي

پروژه انتقال آب از سد نساء به شهرهای بم و بروات به کجا رسید؟


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمان گفت: اگر اعتباراتی که امسال به پروژه انتقال آب از سد نساء به شهرهای بم و براوات در نظر گرفته شده است 100 درصد تخصیص یابد، - ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمان گفت: اگر اعتباراتی که امسال به پروژه انتقال آب از سد نساء به شهرهای بم و براوات در نظر گرفته شده است 100 درصد تخصیص یابد، تا پایان سال جهاری و نهایتا تا اردیبهشت ماه سال 1400 آب پشت این سد وارد شبکه آب شهرهای بم و بروات خواهد شد.

علی رشیدی عصر امروز دوم مهرماه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان بم در تشریح اخرین وضعیت پروژه انتقال آب از سد نساء به شهرهای بم و براوات اظهار کرد: برای تامین آب شرب با کیفیت این منطقه پروژه خط انتقال آب از سد نساء به شهرهای بروات و بم را در دستور کار داریم.

وی با بیان این مطلب که کل این پروژه دارای 64 درصد پیشرفت فیزیکی است، اظهار کرد: میزان پیشرفت فیزیکی خط انتقال آب این پروژه 80 درصد و پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه این پروژه 53 درصد است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمان گفت: اگر اعتباراتی که امسال به پروژه انتقال آب از سد نساء به شهرهای بم و براوات در نظر گرفته شده است 100 درصد تخصیص یابد، تا پایان سال جهاری و نهایتا تا اردیبهشت ماه سال 1400 آب پشت این سد وارد شبکه آب شهرهای بم و بروات خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه انتقال آب از سد نساء به شهرهای بم و بروات به کجا رسید؟

پروژه انتقال آب از سد نساء به شهرهای بم و بروات به کجا رسید؟