مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 11:152020-09-23اقتصادي

رالی تور خودروهای مسافرتی از نیاوران تا سمنان در هفته گردشگری


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: رالی تور خودروهای مسافرتی با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی جمعه چهارم مهر ماه و به مقصد سمنان برگزار می شود.

- رالی تور خودروهای مسافرتی از "نیاوران تا سمنان" در هفته گردشگری ایسنا/سمنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: رالی تور خودروهای مسافرتی با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی جمعه چهارم مهر ماه و به مقصد سمنان برگزار می شود.

مهدی جمال 2 مهرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این رالی با حمایت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و کانون جهان گردی و اتومبیل رانی، جمعه چهارم مهر 1399 از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به مقصد سمنان برگزار می شود.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان پس از عبور از شریف آباد، پاکدشت، ایوانکی، سرخه و گرمسار به شهرستان سمنان می رسند و در مسیر از جاذبه هایی از جمله کاروانسرای تاریخی لاسجرد سرخه، کاروانسرای ده نمک و میدان ارگ و بافت تاریخی سمنان بازدید می کنند.

جمال،با بیان اینکه این رالی به مناسبت گرامیداشت روز و هفته گردشگری، برگزار می شود اضافه کرد: نمایش وسیله های نقلیه مسافرتی به عنوان عنصری موثر در رونق گردشگری به ویژه گردشگری روستایی، بوم گردی و طبیعت گردی در دورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رالی تور خودروهای مسافرتی از نیاوران تا سمنان در هفته گردشگری

رالی تور خودروهای مسافرتی از نیاوران تا سمنان در هفته گردشگری