مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 11:052020-09-23سياسي

درخواست نمایندگان فارس برای حضور قالیباف در استان


رییس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: سفر رییس مجلس شورای اسلامی به استان فارس قبل از بسته شدن بودجه درخواست تمامی نمایندگان استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابراهیم عزیزی با اشاره به نشست اخیر اعضای مجمع با رییس مجلس در راستای بررسی مشکلات و عقب ماندگی های استان فارس در حوزه های گوناگون گفت: اعتقاد ما این است که مجمع باید از همه ظرفیت های ملی بهره مند باشد تا برای حل مشکلات و عقب ماندگی های استان در بخش های مختلف پاسخگوی نیاز مردم فارس باشیم.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس ادامه داد: نخستین موضوعی که به عنوان موضوع محوری و اصلی با دکتر قالیباف مطرح شد، لزوم تغییر نگاه به فارس به عنوان یک استان برخوردار بود.

عزیزی افزود: این نگاه در کشور حاکم است که استان فارس یک استان برخوردار و فاقد مشکل و کاستی است؛ در صورتی که این گونه نیست و خواسته همه اعضای مجمع از رییس مجلس این بود که این نگاه تغییر کند ضمن که تلاش داریم در بخش های مختلف حاکمیتی نیز این تغییر نگاه حاکم شود چراکه همین مساله موجب شده استان فارس از اعتبارات و ظرفیت های ملی کمتر بهره مند شود.

رییس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: موضوع دوم نشست مذکور بررسی عقب ماندگی های فارس در زیرساخت ها و پروژه های محرکی چون پتروشیمی ها، راه های ریلی، بیمارستان ها و… بود؛ پروژه های ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نمایندگان فارس برای حضور قالیباف در استان

درخواست نمایندگان فارس برای حضور قالیباف در استان