مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 11:052020-09-23اقتصادي

امضای نخستین قرارداد واگذاری لیسانس ایرانی تولیدپروپیلن از متانول


مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی از امضای قرارداد واگذاری لیسانس، اسناد مهندسی فرآیندی و مهندسی پایه طرح تولید پروپیلن از متانول با ظرفیت سالانه 120 هزار تن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، علی پژوهان، از امضای قرارداد واگذاری لیسانس، اسناد مهندسی فرآیندی و مهندسی پایه طرح تولید پروپیلن از متانول (MTP) با ظرفیت سالانه 120 هزار تن خبر داد و گفت: آیین این امضای قرارداد بین شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و یک پتروشیمی داخلی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه فردا توانمندی های شرکت، امکانات و تجهیزات، توان دانشی و مهندسی و عملکرد پایلوت نیمه صنعتی MTP برای متقاضیان و سرمایه گذاران صنعت پتروشیمی نیز رونمایی خواهد شد، افزود: این دمو پلنت تمام المان های یک واحد صنعتی را به طور کامل دارد و نشان دهنده توانمندی و آمادگی فنی و مهندسی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در ارائه لیسانس و اسناد مهندسی واحدهای MTP است.

مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی با بیان اینکه همزمان با توسعه دانش فنی MTP، دانش فنی تولید همه کاتالیست های مورد نیاز این واحد نیز کسب و داخلی سازی شده است، ادامه داد: در توسعه طرح های تولید پلی پروپیلن از گاز طبیعی و پروپیلن از متانول هم در بخش دانش فنی فرآیند و هم در بخش کاتالیست های مورد نیاز، هیچ م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای نخستین قرارداد واگذاری لیسانس ایرانی تولیدپروپیلن از متانول

امضای نخستین قرارداد واگذاری لیسانس ایرانی تولیدپروپیلن از متانول