مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 11:052020-09-23اقتصادي

تشکیل 9 هزار پرونده ثبت سفارش از ابتدای امسال تاکنون در یزد


رییس سازمان صمت یزد با بیان این که میزان صادرات این استان از ابتدای امسال تاکنون کاهش یافته، گفت: از دیماه 97 تاکنون بیش از 9 هزار پرونده ثبت سفارش در استان یزد تدوین شده است.

- محمدرضا علمدار یزدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در یزد، با بیان این که از دیماه سال 1397 بحث ثبت سفارش به استان ها تفویض شده است، اظهار کرد: از دیماه 97 تاکنون 9 هزار و 350 پرونده ثبت سفارش در استان یزد تشکیل شده که از این تعداد بیش از 90 درصد در حوزه تأمین مواد اولیه و ماشین آلات تولیدی بودند.

وی با اشاره به این که عمده سفارش ها در استان یزد مربوط به حوزه صنعتی و معدنی هستند، افزود: بر اساس آخرین اطلاعات اخذ شده از برگشت ارز توسط صادر کنندگان، استان یزد جزو استان های برتری کشور در حوزه برگشت ارز حاصل از صادرات است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان این که در نیمه نخست امسال بیش از یک میلیون و 354 هزار تن کالا به ارزش 158 میلیون دلار از استان یزد صادر شده است، گفت: این آمار نسبت به زمان مشابه در سال گذشته کاهش یافته است.

علمدار یزدی در ادامه شیوع ویروس کرونا را از جمله مهمترین عامل کاهش صادرات استان یزد در نیمه نخست امسال دانست و بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و همچنین یک سری بازاریابی های در دستور کار امیدواریم در نیمه دوم سال شاهد رش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 9 هزار پرونده ثبت سفارش از ابتدای امسال تاکنون در یزد

تشکیل 9 هزار پرونده ثبت سفارش از ابتدای امسال تاکنون در یزد