مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 11:002020-09-23اقتصادي

تخم مرغ 21 هزار تومانی یا 14 هزار و 500 تومانی!


موج گرانی و التهاب کالاها این بار بازار تخم مرغ را درگیر خود کرده و قیمت هر شانه تخم مرغ در بازار تا چند روز قبل حتی به بیش از 40 هزار تومان هم رسید.

- ایسنا/کرمانشاه موج گرانی و التهاب کالاها این بار بازار تخم مرغ را درگیر خود کرده و قیمت هر شانه تخم مرغ در بازار تا چند روز قبل حتی به بیش از 40 هزار تومان هم رسید.

این التهاب باعث شد در سراسر کشور و بنا به تصمیم ستاد تنظیم بازار، قیمت مصوب کیلویی 14 هزار و 500 تومان برای تخم مرغ در نظر گرفته شود تا همه ملزم به رعایت این قیمت شوند و البته این قیمت ها به استان ها نیز ابلاغ شد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز قیمت هر کیلو تخم مرغ در کرمانشاه را 14 هزار و 500 تومان اعلام کرد و از برخورد جدی با متخلفان خبر داد.

مسعود بیگلری با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور قیمت عرضه تخم مرغ درب مرغداری ها کیلویی 12 هزار تومان و برای مصرف کنندگان 14 هزار و 500 تومان است، گفت: عرضه تخم مرغ با قیمتی بیش از این رقم گرانفروشی است و با متخلفان برخورد جدی می کنیم.

وی قیمت های مصوب ستاد تنظیم بازار کشور در مورد تخم مرغ را لازم الاجرا دانست و افزود: درصورتی که بازرسان ما در سطح بازار، عرضه تخم مرغ با قیمت بیش از این رقم را مشاهده کنند، برای فرد متخلف پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخم مرغ 21 هزار تومانی یا 14 هزار و 500 تومانی!

تخم مرغ 21 هزار تومانی یا 14 هزار و 500 تومانی!